جستجو کردن

خرید دستگاه پال- عمل لیپوساکشن چیست؟

شما می‌توانید برای خرید دستگاه پال از طریق مشاوران شرکت باتیس طب دستگاه خود را انتخاب کرده و شاهد نتایج رضایت بخش عمل‌های جراحی آینده خود باشید

خرید دستگاه پال

پیکر تراشی با خرید دستگاه پال

دستگاه PAL دستگاه مخصوص پیکرتراشی است که با استفاده از روش‌ تهاجمی و جدید توسط پزشکان زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه یکی از تجهیزات پزشکی اتاق عمل است که یک لوله مخصوص به جهت خارج کردن چربی‌های مورد هدف قرار گرفته در نواحی مقاوم است. این دستگاه با ارسال ارتعاشاتی سریع به چربی‌ها و ایجاد گرما به بافت چربی شوک وارد میکند. این شوک باعث میشود که بافت شکسته شده و چربی‌های شکسته شده با استفاده از ساکشن خارج خواهند شد.

از دستگاه پال میتوان برای لاغری استفاده کرد و فقط این روش درمانی موثر برای افرادی است که شاخص توده بدنی آنها مناسب است و فقط نقاطی در بدن که دچار چربی‌های موضعی هستند و نتوانسته‌اند با رژیم غذایی و ورزش شکل بدن  خودشان راتغییر بدهند مناسب و کاربردی هست.

انقلابی در روش‌های لاغری

دستگاه پال یکی از ابتکارات جدید در حوزه لاغری و کاهش وزن است که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، رویکردی نوین به مسئله کاهش وزن ارائه می‌دهد. این دستگاه به کمک هندپیس ویبریشن سه بعدی مدوله شده، بافت چربی را تخریب می‌کند و با استفاده از مکش دستگاه پال چربی های خورد شده از طریق کانولا به مخزن دستگاه انتقال میابد و به فرم و لاغری بدن شما کمک بالایی میکند.
لازم به ذکر هست بعد از عمل برای ثابت نگه داشتن فرم بدن نیاز به رژیم های غذایی سالم و ورزش هست.

 

خرید دستگاه پال مخصوص پیگر تراشی
خرید دستگاه پال مخصوص پیگر تراشی

خرید دستگاه پال

شما می‌توانید برای خرید و سفارش دستگاه پال از طریق شماره تماس‌های درج شده در تماس با ما با شرکت باتیس طب در ارتباط باشید و از طریق لیست قیمت ارائه شده و دریافت مشاوره تخصصی توسط مشاوران ما خرید دستگاه پال را انجام دهید.

دلایل محبوبیت پیکرتراشی با دستگاه پال

علت محبوبیت دستگاه پال برای از بین بردن چربی‌های موضعی اضافه در بدن میباشد و دلایل زیر علل استفاده بیشتر پزشکان و مراجعین از این دستگاه است:

  • این عمل بدون نیاز به نیروی فیزیکی از سمت جراح انجام می‌شود و این موضوع باعث خواهد شد تا پزشک تمرکز بیشتری بر نحوه قرارگیری کانولا در بدن داشته باشد و از آسیب‌های برگشت ناپذیر به اجزای داخلی بدن جلوگیری می‌کند.

به طور خلاصه و کوتاه میتوان دلایل زیر را دلیل محبوبیت خرید دستگاه پال دانست:

  • زمان کوتاه‌تر عمل جراحی نسبت به روش‌های دیگر
  • دوره نقاحت کوتاه‌تر نسبت به انجام دیگر روش‌های درمانی
  • دستگاه پال برای استفاده در نواحی ران و چربی های شکم و پهلو بسیار موثرتر و بهتر عمل خواهد کرد.
  • تکنولوژی که در دستگاه پال مورد استفاده قرار می‌گیرد به این شکل است که برای انتقال راحت‌تر چربی‌ها از طریق کانولا، داروی بی‌حسی به نواحی مورد عمل تزریق شده که تا چند برابر خونریزی حین و بعد از عمل را کاهش می‌دهد.

 

خرید دستگاه پال

مزایای استفاده از دستگاه پال

  1. کارآمدی بالا: با استفاده از فناوری هندپیس ویبریشن سه بعدی، دستگاه پال به طور موثر چربی‌های غیرمطلوب را از بدن بیماران شما حذف می‌کند. این روش نه تنها به لاغری کمک می‌کند، بلکه به ایجاد انحناهای زیبای بدن نیز کمک می‌کند.
  2. مناسب برای مختلف اندازه‌ها و نقاط مختلف بدن: دستگاه پال به پزشکان امکان می‌دهد تا با توجه به نیازهای ویژه بیمارانشان، از این فناوری در نقاط مختلف بدن و برای انواع مختلف چربی‌ها استفاده کنند.
  3. کاربری آسان و سریع: فرآیند کار با دستگاه پال ساده و سریع بوده و نیازی به تحمل درد یا مشکلات پس از عمل ندارد. همچنین، هیچ نیازی به مرخصی بلند مدت برای بازیابی نیست.

توضیحات دکتر رو در مورد دستگاه پال می بینیم:

در نهایت باید گفت که دستگاه پال به عنوان یک روش پیشرفته و موثر برای لاغری و برداشت چربی در نواحی مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این روش کم خطرتر از سایر روش‌های موجود در عصر پزشکی است و همچنین هزینه آن نسبت به سایر دستگاه‌ها کمتر است. خرید این دستگاه می‌تواند باعث نتایج بهتر و رضایت بیشتر بیماران و پزشکان شود. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با تیم فروش باتیس طب در ارتباط باشید.