جستجو کردن

خرید دستگاه لیپوساکشن پال – برداشت چربی‌های زائد شکم

دستگاه لیپوساکشن پال یکی از روش‌های زیبایی و تناسب اندام در عصر امروزی است. از گذشته‌های دور همواره مورد توجه عموم مردم جهان بوده است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با دستگاه لیپوماتیک آشنا کنیم و درباره مزایا و معایب استفاده این دستگاه صحبت کنیم.

دستگاه ساکشن ویبرالیپووان

 

لیپوساکشن با دستگاه پال

روش‌های جوان‌سازی زیادی برای بهبود و اصلاح فرم بدن است. لیپوساکشن یکی از روش‌های موجود برای اصلاح فرم بدن است. همچنین باید اشاره کرد که این روش بسیار پرطرفدارتر از سایر روش‌های موجود در علم پزشکی است. علت آن هم بازدهی سریع نسبت به دیگر روش‌هاست. در واقع لیپوساکشن نوعی پیکر تراشی است که از طریق آن چربی موضعی نواحی مختلف بدن را میتوان از بین برد. لیپوساکشن پال یکی از روش‌های محبوب در میان پزشکان و مراجعین است.

لیپوساکشن پال دستگاهی است که با استفاده از یک کانولا کار می‌کند. روش کار آن به این صورت است که کانولا به یک هندپیس متصل می‌شود و با ایجاد ارتعاشات نوسانی سه بعدی باعث شکستن و تجزیه بافت چربی در درون بدن می‌شود و سپس با استفاده از مکش چربی نواحی مختلف را خارج می‌کند.

لیپوساکشن شکم با دستگاه پال

در این روش پزشک برای رسیدن به نواحی چربی احتیاج به انجام عمل جراحی دارد. در ابتدای عمل جراحی پزشک با ایجاد سوراخ‌هایی ریز بر روی بدن راه را برای ورود کانولا به داخل بدن باز می‌کند. سپس کانولا از طریق برش ایجاد شده به همراه دستگاه نوسانگر وارد بافت بدن می‌شود. ارتعاشات ایجاد شده در بدن باعث شکست پیوندهای بافت چربی در ناحیه مشخص شده می‌شود. یکی از مزایای دستگاه پال این است که همانند روش‌های سنتی دیگر نیازی به جلو و عقب بردن کانولا برای شکست بافت چربی نیست و هندپیس با ایجاد ارتعاشات منظم به شکستن بافت چربی می‌پردازد.

در انتها چربی شکسته و تجزیه می‌شود و از طریق یک مجرای نازک در کانولا چربی‌ها با استفاده از ساکشن از بدن خارج می‌شوند و پس از آن حفره‌های ایجاد شده بسته می‌شوند و بدن بیمار با استفاده از لباس فشرده تحت درمان قرار میگیرد.

مزایای استفاده از دستگاه پال

حذف سریع چربی

این روش باعث حذف سریع چربی‌ها میشود و به خوبی میتواند چربی‌های اشباع در نواحی مختلف را به آسان‌ترین شکل ممکن حذف کند. برای اصلاح و حذف رسوباتی که در نقاط مختلف بدن قرار گرفته است استفاده از دستگاه لیپوساکشن پال بسیار پیشنهاد می‎‌شود.

دوره نقاحت کوتاه

عمل لیپوماتیک با این روش صرفا نیاز به چند برش کوچک بر روی بدن دارد، که این به معنای آن است که بهبود شما هر چه سریعتر انجام میشود.

استخراج چربی بیشتر

تفاوت دستگاه لیپوساکشن پال با روش‌های سنتی این است که تا حدود 25 الی 30 درصد چربی بیشتری را میتوان از بافت برداشت کرد؛ که به این معناست که در یک عمل جراحی نتایج بهتری را به بیمار خواهد داد.

کبودی و تورم کمتر

در این دستگاه کانولا با ایجاد ارتعاش و نوسانات با سرعت بالاتر از روش‌های سنتی باعث ایجاد تورم و کبودی کمتر در عمل لیپوماتیک می‌شود.

لیپوساکشن با دستگاه پال

تفاوت دستگاه لیپوساکشن پال با روش سنتی

در روش سنتی محدودیت حرکت کانولا یکی از مشکلات اصلی برای آن بود و علت ایجاد ساخت و گسترش روش پال در علم پزشکی نیز این بوده است. در روش پال با ایجاد یک سوراخ کوچک در بدن کانولا میتواند به راحتی وارد بدن شده و عمل شکست چربی را انجام دهد. همچنین بهبودی در این روش بسیار سریع‌تر از روش‌های گذشته صورت می‌گیرد و شما پس از دو الی سه هفته میتواند به کارهای روزمره خود رسیدگی کنید.

در پایان باید گفت که استفاده از پال برای درمان و رفع چربی‌های موضعی در بدن شما یکی از روش‌های بسیار موثر است که می‌توان از میان سایر روش‌ها انتخاب کرد. افرادی که علاقه دارند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به اندام ایده‌آل و دلخواه خود برسند. میتوانند از این روش برای لاغری استفاده کنند.

خرید دستگاه لیپوساکشن پال

شما میتوانید برای خرید دستگاه پال و دریافت مشاوره رایگان در هنگام خرید با مشاوران و کارشناسان شرکت باتیس طب در ارتباط باشید تا خرید خوب و ثمربخشی را رقم بزنید.