جستجو کردن

تفاوت دستگاه پال با ویزر- پیکرتراشی و لاغری

اگر بخواهیم به بررسی تفاوت دستگاه پال با ویزر بپردازیم؛ باید ابتدا بدانیم از این دو دستگاه چه استفاده هایی می‌شود. مهم ترین کارایی دستگاه های پال و ویزر، کمک به اجرای عملیات های مختلف برای زیبایی شکم میباشد. در واقع افراد برای لاغری شکم خود، با مراجعه به مراکز معتبر، از این دو دستگاه استفاده می‌کنند. دستگاه پال و ویزر، هر دو در لیست انواع دستگاه های ساکشن قرار می‌گیرند، با این تفاوت که لاغری شکم با این دو دستگاه به هزینه بالایی نیاز دارد.

تفاوت دستگاه پال با ویزر
تفاوت دستگاه پال با ویزر

دستگاه ویزر و مزایای آن

یکی از بهترین ویژگی های دستگاه ویزر، ایجاد کبودی و درد کمتر در نواحی اطراف شکم است چرا که این دستگاه میتواند چربی های اطراف شکم را به قطعه های خیلی کوچکی تبدیل کند و بافت چربی را از بین ببرد.

توجه داشته باشید که اگر از طریق رژیم غذایی و ورزش نتوانستید به اندام دلخواه و لاغری مورد نظر خود برسید، استفاده از دستگاه ساکشن ویزر می‌تواند گزینه ایده آلی باشد. دستگاه ویزر برای گروه سنی ۳۰ الی ۵۰ سال بهتر پاسخ می‌دهد. در تفاوت دستگاه  پال با ویزر می‌توان به این مورد نیز اشاره کرد که بهبودی پس از انجام ساکشن شکم با دستگاه ویزر سریع تر است و نتایج این عمل را می‌توانید یک هفته پس از ساکشن مشاهده کنید.

دستگاه پال

دستگاه پال و مزایا

دستگاه پال جزو دستگاه های امن و البته پیشرفته ای است که می‌توانید برای ساکشن شکم استفاده کنید. دستگاه پال به کمک لیزر های خود، چربی اطراف شکم را از بین میبرد و به خروج این چربی های شکسته شده از بدن، راحت تر اتفاق می افتد.

در بررسی تفاوت دستگاه پال با دستگاه های سنتی و قدیمی به این نتیجه می‌رسیم که ایمنی دستگاه پال بالاتر بوده و از طرفی خروج چربی ها از شکم در مدت زمان کمتری اتفاق می افتد.

از آن جایی که دستگاه پال ظرافت و دقت بالاتری دارد، برای لیپوساکشن شکم و پهلو به خصوص در قسمت های ظریف از این دستگاه استفاده می‌کنند. همان طور که گفتیم این دستگاه ظرافت بالایی داشته و در عین حال در مقایسه با دستگاه های قدیمی تر ایمنی بالاتری دارد و خطر کمتری افراد را تهدید می‌کند. ناگفته نماند که کار با دستگاه پال راحت تر است و پزشک جراح را کمتر دچار خستگی می‌کند.

تفاوت دستگاه پال با ویزر

تفاوت دستگاه پال با ویزر:

اگر بخواهید واقعیاتی از تفاوت ویزرلیپو و پال بدانید با ما همراه شوید…
دستگاه پال از جهات مختلفی با دستگاه ویزر متفاوت است ولی باید بدانید که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود دارند و برای لیپوساکشن قسمت های مختلفی از پهلو و شکم مناسب هستند ولی اگر بخواهیم به صورت کلی به تفاوت های دستگاه پال و لیزر اشاره کنیم، باید بگوییم؛

ظرفیت و حجم تخلیه این دو دستگاه با یکدیگر متفاوت هستند و دستگاه ویزر می‌تواند با ظرفیت و حجم بالایی به تخلیه چربی اطراف شکم و پهلو بپردازد.

قیمت و هزینه استفاده از دستگاه ویزر بسیار بیشتر از دستگاه پال است و این می‌تواند نظر شما را در انتخاب این دستگاه ها تغییر دهد.

با این که دقت تخلیه چربی در دستگاه پال بالا است ولی در مقایسه با دستگاه ویزر باید گفت که دستگاه ویزر برای عمل تخلیه از دقت و ظرافت بالاتری برخوردار است.

در بررسی تفاوت دستگاه پال با ویزر به این نتیجه می‌رسیم که با وجود امنیت بالای دستگاه پال و ظرافت بالای آن در انجام کار، باز هم مشکلاتی که ممکن است پس از انجام لیپوساکشن با دستگاه پال به وجود بیاید، بیشتر از دستگاه ویزر است. این موضوع در رابطه با درد ناشی از بعد از عمل نیز صادق است و دستگاه پال درد بیشتری در مقایسه با دستگاه ویزر در بدن ایجاد می‌کند.

توجه داشته باشید که در هر دو دستگاه ریسک بروز آمبولی وجود دارد ولی در دستگاه پال به دلیل تخلیه مکانیکی چربی، این ریسک بالا بوده و ممکن است چربی به خون نفوذ کند.

مقایسه 4 روش پیکر تراشی – لیپوساکشن ، لیپوماتیک ، پال ، ویزر لیپو

لیپوساکشن: در حقیقت هرعملی که منجر به تخلیه چربی از اندام های بدن شود لیپوساکشن نام دارد که دستگاه های متفاوتی برای اینکار استفاده می شود مانند: لیپوماتیک ، پال ، ویزر لیپو
این سه دستگاه جزو محبوب ترین روش های پیکرتراشی در جهان می باشد که در ایران نیز همین روش ها برای لیپوساکشن و لاغری بهره گرفته است.

لیپوماتیک: نام یکی از دستگاه های پیکرتراشی می باشد ساخت کشور بلژیک است، اولین و قدیمی ترین روش در ایران : اطلاعات بیشتر دستگاه لیپوماتیک

پال: جدیدترین و بروزترین روش پیکرتراشی که در امریکا نیز همین روش در حال حاضر در حال استفاده می باشد.: اطلاعات بیشتر دستگاه پال

ویزرلیپو: یکی دیگر از دستگاه های وارداتی متوسط. در حال حاضر واردات ویزر لیپو به ایران ممنوع شده است.

توجه داشته باشید که هزینه لازم برای تهیه دستگاه ها بسیار  متفاوت می باشد و کلینک های زیبایی هر کدام مدل خاصی از دستگاه ها را تهیه کرده اند. بنابراین می توانید در بند بالا کامل بدستگاه های لاغری را بشناسید.
پال جزو گران ترین دستگاه ها می باشد و چون خطرات کمتری برای بیماران به همراه دارد دارای هزینه عمل به نسبت بالاتری باید باشد.
بر همین اساس بهتر است قبل از انجام عمل از معتبر بودن مرکز اطمینان حاصل فرمایید.

خرید دستگاه پال از باتیس طب

مشاوران باتیس طب همواره اماده ارائه مشاوره به شما عزیزان در رابطه با خرید و تهیه به روزترین دستگاه‌های ساکشن در بازار هستند. فقط کافی است تا با ما تماس بگیرید.