جستجو کردن

دستگاه ساکشن جراحی: آخرین تکنولوژی‌ها و ویژگی‌های پیشرفته

در دستگاه‌ ساکشن جراحی، تکنولوژی‌های جدید و پیشرفته‌ای به کار گرفته شده است که عملکرد و کارایی آنها را بهبود می‌بخشد. برخی از آخرین تکنولوژی‌های مورد استفاده در دستگاه‌های ساکشن عبارتند از:

  1. سیستم‌های هوشمند ساکشن: این سیستم‌ها با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و سنسورهای پیشرفته، به صورت خودکار فشار ساکشن را تنظیم و تطبیق می‌دهند، که این امر به بهبود عملکرد و کارایی دستگاه کمک می‌کند.
  2.  سیستم‌های تصفیه هوای بیمار: برخی از دستگاه‌ ساکشن با داشتن سیستم‌های تصفیه هوا، از جمله فیلترهای HEPA، توانایی جداسازی مواد آلرژنیک و آلودگی‌های هوایی را دارند که این امر به بهبود کیفیت هوای محیط جراحی کمک می‌کند.
  3. سیستم‌های تحریکی لطفاً برای جراحت کمتر: برخی از دستگاه‌ ساکشن با استفاده از سیستم‌های تحریکی لطفاً مانند امواج فرکانس بالا، امواج فوق صوت، یا لیزر، به جذب مواد بیشتر و جراحی دقیق‌تر کمک می‌کنند و در نتیجه کمترین آسیب به بافت‌های اطراف ایجاد می‌شود.
  4. سیستم‌های بی‌صدا: برخی از دستگاه‌ ساکشن جراحی با داشتن سیستم‌هایی برای کاهش نویز و صدا، محیط کاری را برای پزشکان و کادر پزشکی آرام‌تر و کمتر پرخاشگر می‌کنند.

دستگاه ساکشن جراحی

این تکنولوژی‌ها و به‌روزترین ویژگی‌های دستگاه‌های ساکشن جراحی به پزشکان و تیم‌های پزشکی کمک می‌کنند تا در جراحی‌ها و مراقبت‌های پزشکی خود عملکرد بهتری داشته باشند و به ایمنی و راحتی بیشتر بیماران کمک کنند.

دستگاه ساکشن جراحی

دستگاه ساکشن جراحی یکی از تجهیزات پزشکی حیاتی است که برای جذب مایعات، خون، و بافت‌های غیر ضروری از محیط جراحی در بیمارستان، مطب و ساکشن دندانپزشکی استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای بهره می‌برند که عملکرد و کارایی آنها را بهبود می‌بخشد.

ساکشن جراحی بیمارستانی

یکی از ویژگی‌های برجسته در دستگاه‌های ساکشن جراحی، استفاده از سیستم‌های هوشمند ساکشن است که با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و سنسورهای پیشرفته، به صورت خودکار فشار ساکشن را تنظیم و تطبیق می‌دهند.

ساکشن جراحی بیمارستانی مدلی که به تعداد توسط بیمارستان خریداری میشود. سایت اداره کل تجهیزات پزشکی ایران تمامی دستگاه های ما قابل مشاهده می باشد و توانسته مجوزهای استاندارد را اخذ کند.

سیستم‌های تحریکی لطفاً نیز بهبودی عمده‌ای در دستگاه‌های ساکشن ایجاد کرده‌اند. این سیستم‌ها سطح مایعات را تشخیص داده و با ایجادآلارم مانع از ورود مایع به داخل موتور میشود.
از سوختن دستگاه ممانعت میکند . عدم وجود همین تکنیک سبب هزینه های زیادی میشد که در حقیقت با افزایش طول عمر دستگاه ساکشن بیمارستانی، کار برای خرید بیمارستان ها راحت تر شد.

در کل، دستگاه‌های ساکشن بیمارستان با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌ها، به پزشکان و تیم‌های پزشکی کمک می‌کنند تا در جراحی‌ها و مراقبت‌های پزشکی خود عملکرد بهتری داشته باشند و به ایمنی و راحتی بیشتر بیماران کمک کنند.

دستگاه ساکشن جراحی

پرکاربردترین محل برای فروش ساکشن بیمارستانی در مراکز درمانی و دندانپزشکی می باشد.
اما جالب است بدانید همین دستگاه ساکشن دوشیشه، برای لیپوساکشن و کارهای زیبایی مورد استفاده است!

ساکشن جراحی پرتابل

ساکشن جراحی پرتابل مدلی با قابلیت جابه جایی می باشد دارای چرخ های روان برای حرکت آسان بین بخش های مختلف بیمارستان می باشد.
قبل تر از ساکشن دوشیشه یوول برای بیمارستانها استفاده میشد و پزشکان باسابقه ساکشن دوشیشه بلند رو میشناسن.
هنوز هم بدلیل قیمت ارزانتر ساکشن یوول خریداری میشود.

اما بدلیل وارداتی بودن و چینی بودن محصول، این محصول خدمات پس از فروش ندارد.
امروزه پزشکان و بیمارستان ها راغب هستند دستگاه ها و تجهیزات با خدمات پس از فروش قوی خریداری کنند.
چرا که قطعات ساکشن اگر در بازار تجهیزات پزشکی ناموجود باشه عملا دستگاه بدون استفاده می ماند.

کیسه ساکشن یکبارمصرف

قیمت ساکشن جراحی:

بستگی به مدل دستگاه و میزان قدرت، قیمت ها متنوع می باشد.
قیمت ساکشن دوشیشه بین 15تا 58میلیون تومان متفاوت است.
قیمت ساکشن رومیزی بین 2 تا 14 میلیون تومان متفاوت است.
ساکشن تک شیشه با قیمت زیر 5میلیون تومان در واقع مدل های خانگی می باشد و برای استفاده در مطب مناسب نمی باشد.

با تماس با ما، شما می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی‌ها، قیمت و نحوه استفاده از دستگاه ساکشن جراحی باتیس طب به‌دست آورید. همچنین، می‌توانید از مشاوره تخصصی تیم ما برای انتخاب بهترین گزینه برای خود بهره‌مند شوید.